سبد خرید 0

برای لاغر شدن به پد آنتی فریز نیاز دارید.

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 22 مرداد 1401 در ساعت 13 : 58 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای لاغر شدن نیاز به پد آنتی فریز دارید.

معمولا افرادی به دنبال لاغر شدن هستند که چاق هستند یا چربی اشباع شده دارند. این افراد تمایل دارند اندامی و یا لاغر دیده شوند. بنابراین در پی روشهای متفاوتی برای لاغر شدن میروند. یکی از این روشها ک امروزه افراد زیادی را جذب خود کرده است استفاده از دستگاه کرایولیپولیز است. برای استفاده از این دستگاه نیاز به پد آنتی فریز و ژل لاغری دارید. 

فروشگاه ایران مالما اقدام به فروش پد و ژل آنتی فریز دستگاه کرایولیپولیز (دستگاه لاغری) با قیمت مناسب و برند معتبرمینماید.

همانطور که میدانید مطابق با پروتکل عمل کرایولیپولیز دستگاه لاغری که مورد تایید سازمان FDA میباشد یک تکنیک ابداعی و موثر در درمان غیر تهاجمی چاقی های موضعی است با انتقال سرما به بافت چربی inflammation در بافت چربی فعال میشود وپروسه ی apoptosis با هدف نابودی سلول های چربی آغاز میشود دلیل انکه در مسیر انتقال سرما از اپلیکاتور دستگاه کرایولیپولیز به بافت چربی نیازمند انتقال ایمن میباشد باید لایه های فوقانی پوست در حین انتقال سرما توسط پد آنتی فریز به روش بای پس حفاظت شود تا باعث سوختگی با سرما نشود. کیفیت پد آنتی فریز در تعیین یک عمل ایمن و بدون عارضه کرایولیپولیز اهمیت دارد.

 

پد آنتی فریز

یک پد آنتی فریز با کیفیت دارای ژل به مقدار کافی است تا در طول 60 دقیقه انجام کرایولیپولیز، ژل خشک نشود. همچنین غلظت ژل بسیار حائز اهمیت می باشد. اگر ژل آنتی فریز از غلظت خوبی برخوردار باشد به راحتی از روی شکم جدا و وارد هندپیس نمیشود.

مورد دیگری که باعث افزایش کیفیت پد آنتی فریز می شود، جنس پد می باشد. پد آنتی فریز باید دارای کیفیت خوبی باشد در غیر اینصورت، هنگام وکیوم کردن دچار پاره شدن می گردد.

فروشگاه ایرانمالما عرضه کننده انواع پد آنتی فریز برای انواع دستگاه کرایولیپولیز می باشد.

پد 110 گرم مالزیایی BECO بکو

 

پد 120 گرمی زل تیک

پد 240 گرمی زل تیک

پد 150 گرم کول تک 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()